این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Zeps Dreamland - بازی فکری سرزمین خواب خیال

بازی Zep's Dreamland در خواب و خیال یک موجود عجیب می باشد که در خواب خود گیر افتاده است و به دنبال راه گذر از ین سرزمین خیالی می باشد. شما باید بازی را در میان مراحل سخت آن هدایت کنید تا به مکان مشخص شده برسید و اجازه رفتن به یک مرحله بالاتر و پیشرفته تر را داشته باشید.

گذراندن مراحل این بازی کار آسانی به نظر نمی آید، تعداد زیادی مانع بر سر راه قرار دارد و شما را مجبور به تصمیم گیری برای انتخاب بهترین راه برای گذراندن آن می کند. شما می بایست با ساختن بلاک های مخصوص مورد نیاز، زپ را برای رسیدن به خروجی هر مرحله راهنمایی کنید. اما به همین سادگی نیست! بلاک ها نمی توانند با قرار گرفتن شما بر روی بلاک دیگر بر روی هم ساخته شوند همچنین در قسمت های مشخص نمی توانید بلاک بسازید و بلاک های ساخته شده را می توانید خراب کنید. در خواب زپ قابلیت های بسیاری را در مراحل مختلف می توانید داشته باشید که کمک بسیاری برای گذراندن آن مرحله می باشد، باید به دقت فکر کنید و از امکانات آن بهره بگیرید. هر مرحله که بالاتر می روید مانع های خیالی بسیاری ظاهر خواهد شد و بازی را جذاب تر خواهد کرد.

در این بازی می توانید میزان هوش خود را محک بزنید، ممکن است ساعت ها یک مرحله را بار ها از اول بازی کنید تا راه آن را بیابید. برای ساختن بلاک ها با کلید های جهت دار حرکت و نوع بلاک را همراه با فشردن کلید فاصله انداز بسازید. همچنین با نرم افزاری که در فایل دانلود شده قرار دارد می توانید مرحله های بازی را خود نیز طراحی کنید. سایت نرم افزاری دانلود رایگان این بازی را با حجم کم و بدون نیاز به نصب برای شما تهیه دیده است.

Zep's Dreamland - بازی فکری سرزمین خواب خیال

دانلوددانلود بازی فکری سرزمین خواب و خیال (حجم : 2.84 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد