این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

بازی کامپیوتر Alien Abduction


Alien Abduction یک بازی سرگرم کننده و سبک با گرافیک مناسب میباشد. در این بازی شما یک سفینه فضایی کوچک هستید که میبایست از بین موانع رد شده و مراحل را یکی یکی طی کنید.


بازی کامپیوتری


در صورتی که از سرور اول نتوانستید دانلود کنید از سرور دوم استفاده کنید.

 سرور اول (لینک مستقیم):download 
 سروردوم (لینک غیر مستقیم):download 



منبع

Beautiful Wallpapers For Mobile - تصاویر بسیار زیبا و جدید

نمونه تصاویر بسیار زیبا که توسط سایت دانلود رایگان برای شما آماده شده است را تاکنون در هیچ کجا مشاهده نکرده اید. این تصاویر زیبا مخصوص تلفن همراه و با دقت صفحه240*320 می باشند. این تصاویر به دلیل کیفیت و طیف نور بالا مناسب برای گوشی هایی است که قابلیت نمایش تمامی رنگ ها را در حد عالی داشته باشند. شما با استفاده از این تصاویر در گوشی هایی نظیر N95-N86-N97 و... می توانید کیفیت رنگ گوشی خود را محک بزنید. امیدواریم دانلود این تصاویر زیبا پس زمینه موبایل مورد رضایت شما قرار گیرد.

دانلوددانلود رایگان تصاویر موبایل (حجم : 4.86 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان

 

نهایت امنیت و قدرت با F-Secure Internet Security 2011

نرم افزار
همیشه در کنار انتشار ویروسها ، جاسوس افزارها و برنامه های مخرب ،آنتی ویروسها و برنامه های ضد مخربها نیز مطرح بوده اند و شرکتهای مختلفی اقدام به تولید نرم افزار در این زمینه کرده اند. شرکتهای بسیار بزرگی نیز توانسته اند قدرت خود را به اثبات رسانده و امنبت را به معنای واقعی به کاربران هدیه کنند. در این میان نیز شرکتهای بسیاری هستند که شاید از نظر نام چندان شناخته شده نباشند اما توانسته اند نرم افزارهای بسیار قوی و خوبی را تولید کنند. امروز ما قصد داریم تا شما را با یکی از این نرم افزارهای قدرتمند آشنا کنیم. F-Secure Internet Security 2011 در واقع همان برنامه ایجاد امنیت است که به شما اجازه می دهد تا با خاطری آسوده در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید و اصلا نگران ویروسها و برنامه های مخرب و سرقت اطلاعات و هویت خود نباشید. این برنامه به شما کمک می کند تا سیستم خودتان را از دست ویروسها،کرم ها،برنامه های مخرب و سایتهای مضر دور نگهدارید.شما با استفاده از F-Secure Internet Security 2011 با خیالی آسوده و راحت می توانید لذت گشت و گذار در وب را تجربه کنید. این برنامه با یک طراحی بسیار عالی و بدون کاستن از سرعت سیستم شما یک امنیت آنلاین را برای شما فراهم میکند.
حفاظت چند لایه در مقابل تهدیدات و تشخیص اینکه وب سایتهای درخواستی شما ایمن هستند یا مخرب از توانائیهای این برنامه است.با تشخیص وب سایتهای نا امن به شما کمک می کند تا از ورود به آنها اجتناب کنید.با فعال کردن بخش آنتی ویروس آن می توانید به جستجوی فایلهای خود در جهت کشف ویروسها و فایلهای مخرب باشید. استفاده ده ها میلیون نفری از این نرم افزار نشان از توانمندی و قابل اعتماد بودن این نرم افزار است. در پایان در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به قابلیتهای کلیدی نرم افزار F-Secure Internet Security 2011 مراجعه کنید.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار F-Secure Internet Security 2011 :
- محافظت از کامپیوتر شما در برابر تمامی برنامه های مخرب
- محافظت بلادرنگ در برابر تمامی ویروسها،جاسوس افزارها،برنامه های مخرب و Rootkitها
- قابلیت بروز رسانی خودکار از طریق وب
- گشت و گذار امن برای شما و کودکان شما در وب
- تشخیص وب سایتهای امن و نا امن از یکدیگر و مطلع کردن شما
- کنترل کردن گشت و گذار کودکان و جلوگیری از ورود به سایتهای با محتوای نا امن
- دارای دیوار آتش برای جلوگیری از حمله هکرها
- مسدود کردن هرزنامه ها و ایمیل های فیشینگ
- امکان اسکن سریع و آسان سیستم
- مجهز به سریعترین حفاظت در برابر تهدیدات
- امکان نصب سریع و آسان و محیط کاربری ساده
- امکان نصب بر روی نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...




طریقه فعالسازی : جهت فعالسازی برنامه ابتدا در هنگام نصب از شماره سریال موجود در فایل Serial.txt استفاده کرده و سپس جهت تائید اعتبار سیستم خود را به اینترنت وصل کنید تا بصورت آنلاین مجوز استفاده شما ثبت و تائید شود.

دانلود رایگان نرم افزار - 53.22 مگابایت | لینک کمکی
پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن آسان دانلود
سایت سازنده
لینک منبع