این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Ultraslideshow Flash Creatorنرم افزار ساخت اسلاید شو فلش پورتابل

با تولید نرم افزار های کمکی برای کاربران مبتدی دیگر نیاز به یادگیری نرم افزار های تخصصی مربوط به آن نیست و حتی گاهی کاربران حرفه ای نیز برای سرعت بخشیدن به کارشان از آن بهره میگرند. دانلود برنامه ای که سایت دانلود رایگان نرم افزار به شما پیشنهاد می کند ساخت اسلاید های فلش برای کاربرد های مختلف را به راحتی برای کاربران انجام میدهد.
با نرم افزار Ultraslideshow می توانید عکس های خود را به صورت اسلاید های پر زرق و برق در آورید و بر روی کامپیوتر تماشا کنید یا روی CD/DVD رایت کرده به صورت اتوران در آورید تا بر روی رایانه دیگران به راحتی اجرا شود، همچنین گالری های فلش برای وب سایت ها بسازید که با کد های داینامیک SWF, HTM, XML در بیشتر سایت های عمومی قابل نمایش است.

Ultraslideshow Flash Creator Professional 1.40 Portable - نرم افزار ساخت اسلاید شو فلش

خصیصه های اصلی نرم افزار ساخت فلش

  • نمایش به صورت اسلاید SWF: با این نرم افزار شما می توانید یک فایل SWF پویا که با XML قابل تنظیم است ایجاد کنید. با کمی مهارت حرفه ای ترین اسلاید های فلش را می توانید بسازید. به سادگی با انتخاب تصاویر، موزیک، افکت ها و مدل های آماده یک اسلاید SWF زیبا آماده کنید.
  • ساخت آلبوم تصاویر: Ultraslideshow یک برنامه ساخت آلبوم تصاویر است که برای آلبومی از عکس های اینترنت، آلبوم هنری، گالری محصولات، آلبوم اخبار و بسیاری دیگر از آلبوم های عکس کاربرد دارد. این نرم افزار کمک میکند تا آلبوم تصاویر شیک و زیبا با موزیک زمینه و افکت های فوق العاده فلش ایجاد کنید.
  • ساخت گالری فلش: ساخت گالری فلش با کنترل کننده XML با خصیصه های کنترلی بسیار متناسب برای صفحه وب مورد نظر از دیگر خصیصه های این نرم افزار است.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ساخت فلش (حجم : 29.2 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Apple Safari 5.0.4 - دانلود مرورگر سافاری اپل

مرورگر سافاری اپل نسخه 5.0.4 دارای امکانات جدیدی از جمله پشتیبانی کامل از html 5 می باشد. همچنین قابلیت اضافه کردن Extension های مختلف به مرورگر به صورت نهایی ایجاد شده است. موتور جستجوی Bing نیز به صورت پیش فرض در این مرورگر جستجو گر قرار داده شده است. قابلیت Dns Caching برای دسترسی سریع تر به سایت ها تقویت شده است. قابلیت و امکانی به نام Safari Reader نیز تکنولوژی هست که می توانید مقالات موجود در سایت ها را در محیط جالبتری که باعث خستگی شما نشود مطالعه کنید. دانلود مرورگر سافاری اپل را از سایت دانلود رایگان به شما پیشنهاد می دهیم. در ضمن نرم افزار مرورگر اپل ,نسخه قابل نصب بر روی ویندوز است.

Apple Safari 5.0.4 - مرورگر سافاری اپل

دانلوددانلود رایگان مرورگر سافاری اپل (حجم : 34.14 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

Aurora Web Editor 2008 - نرم افزار طراحی صفحات وب

Aurora Web Editor یکی از نرم افزارهای کم نظیر در بین نرم افزارهای طراحی وب است. این نرم افزار در کنار نرم افزارهای معروفی همچون Microsoft FrontPage و یا Dream weaver حرف هایی برای گفتن دارد.Aurora Web Editor یک نرم افزار طراحی صفحات وب با ویژگیهای خاص است.در زیر به معرفی ویژگیها و امکانات این نرم افزار طراحی وب میپردازیم. طراحی سایت

  • شروع آسان : یک قابلیت بسیار ویژه از نرم افزار Aurora Web Editor این است که هنگام اجرای نرم افزار در صفحه خوش آمد گویی با یک منوی بسیار ساده و کاربر پسند برای ایجاد هر نوع صفحه وب به سرعت مواجه میشوید.
  • ایجاد صفحات وب به صورت حرفه ای : Aurora Web Editor به شما این امکان را میدهد که صفحات وب را با ظاهری بسیار حرفه ای و استاندارد با امکانات و ابزار پیشرفته همراه با جلوه های ویژه ی بسیار بی نظیر طراحی کنید.
  • پیش نمایش آنی سایت : Aurora Web Editor این امکان را به شما خواهد داد تا پیش نمایش سایت طراحی شده توسط خودتان را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.
  • طراحی بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی و طراحی : نرم افزار Aurora Web Editor با سادگی هر چه تمام شما را در طراحی کردن یک صفحه وب کمک خواهد کرد بدون اینکه نیازی به علم برنامه نویسی و طراحی وب داشته باشید.
  • آموزش طراحی وب : Aurora Web Editor دارای بخشی به نام Tutorial است که در آن به صورت فوق حرفه ای در حد پیشرفته در 12 قسمت زبان HTML آموزش داده میشود.
  • طراحی و ویرایش همزمان چند صفحه : Aurora Web Editor این اجازه را به شما میدهد که به صورت همزمان چند صفحه وب را در محیط نرم افزار به وسیله کلیک کردن بر روی TAB های بالای صفحه ویرایش و یا ایجاد کنید.
  • راهنمایی در هنگام طراحی : نرم افزار Aurora Web Editor یک بخش Help یا راهنمایی بسیار کامل دارد که در هنگام استفاده از نرم افزار در صورت عدم آشنایی با نرم افزار شما را در استفاده از نرم افزار کمک خواهد کرد.
  • دسترسی آسان به ابزارهای طراحی و امکانات : با استفاده از نوار ابزار در قسمت بالایی نرم افزار Aurora Web Editor , شما میتوانید تنها با یک کلیک هر ابزاری که مورد نیازتان است به صفحه وبتان اضافه کنید.

دانلود نرم افزار رایگان www.freedownload.ir - Aurora Web Editor 2008 Professional v3.3.0.0 - نرم افزار طراحی سایت صفحات وب

امیدواریم از دانلود رایگان این نرم افزار فوق العاده طراحی صفحات وب از سایت Fdl لذت ببرید. سوالات , نظرات , انتقادات خود را در بخش نظرات همین مطلب در رابطه با Aurora Web Editor بیان کنید.

Incomedia Website Evolution X5 v7.0.11 طراحی وب سایت در 5 مرحله

اکثر طراحان صفحات وب، شرکت های تخصصی طراحی وب و حتی کاربران عادی همیشه به دنبال نرم افزار طراحی وب سایت ساده و خوش دست برای ساخت وب سایت شخصی و یا ایجاد آلبوم تصاویر و انتشار آن در اینترنت برای بازدید عموم می باشند. می توان گفت در این زمینه نرم افزارهای بسیار زیادی موجود است ولی نرم افزاری که ما امروز در سایت دانلود رایگان معرفی خواهیم کرد از محبوبیت خاصی بین طراحان وب بر خوردار است.

Incomedia Website x5 evolution نام نرم افزار طراحی صفحات وب می باشد که در زمان ورود به عرصه طراحی وب با شهرت طراحی سایت در 5 مرحله بین کاربران جایگاه خاصی برای خود یافت. Website x5 به تمامی کسانی که حتی هیچ آشنایی با HTML ندارند این امکان را میدهد که سایت خود را با تمامی امکانات و بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد کنند و آن را بروی هاست خود انتقال دهند و در معرض دید جهانیان قرار دهند. به طور کلی می توان گفت website x5 نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت وب سایت و فروشگاه آنلاین و نرم افزاری کامل و همه کاره برای طراحان وب و فروشندگان اینترنتی است که می خواهند محصولات خود را برای مشتریان به نمایش در آورند.

Incomedia Website Evolution X5 v7.0.11 - طراحی وب سایت در 5 مرحله

خصیصه های نرم افزار Website Evolution X5:

  • طراحی صفحات وب بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  • دارای بیش از 1000 قالب آماده و پیش فرض
  • قابلیت ایجاد فروشگاه الکترونیکی
  • قابلیت ساخت فرم، ایجاد RSS، ایجاد صفحات حفاظت شده، چند زبانه کردن سایت
  • طراحی صفحات وب سازگار با تمام مرورگرها
  • بهینه سازی کدها برای موتور های جستجو و خروجی استاندارد با XHTML
  • سازگار نرم افزار با سیستم عامل ویندوز ویستا

دانلوددانلود رایگان نرم افزار طراحی صفحات وب در 5 مرحله (حجم : 73.42 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع

Pac Man World 20th - بازی پک من بیستمین سالگرد جهانی

بازی محبوب نقطه خوار زرد رنگ باز می گردد. نقطه خوار یکی از بازی های قدیمی و محبوب ترین بازی های اولیه ساخته شده است که هنوز هم با این همه بازی های زیبا و جدید طرفداران خود را دارد. اما این بار سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان سرگرمی PacMan را به صورت سه بعدی از نوع Platformer به سبک مدرن به اشتراک عموم گذاشته تا خاطرات این بازی قدیمی با کیفیت مانور و خلاقیت بیشتر زنده شود.

Pac Man World 20th Anniversary PC Game - بازی پک من بیستمین سالگرد جهانی

در حال حاضر شما باید برای یافتن دوستانتان در میان نقطات پنهان در جزیره، فضا و معادن پیچ در پیچ جستجو کنید. در طول راه با دشمنان دیگری برخورد خواهید کرد که باید به ترفند هایی خود را از دسترس آن ها پنهان کنید و با پیدا کردن دکمه ها و کلید برای عبور از آن ها در خروج به قسمت های مختلف را باز کنید. برای بالا رفتن از تپه ها نیاز به قدرت بیشتری دارید که در بازی به صورت پراکنده موجود است، با پیدا کردن آن ها قدرت خود را افزایش می دهید. همچنین با یافتن مناطق مخفی همانند مدل کلاسیک آن بازی پک من هیجان بیشتری پیدا می کند.
بیش از 30 راه مارپیچ در 20 سطح مختلف، جزئیات گرافیکی اضافه شده، توانایی های جدید مانور حرکت، جلوه های صوتی و موزیک پشت زمینه و حفظ استراتژی بازی بر اساس نسخه اصلی همه منتظر شما هستند تا این بازی کامپیوتر را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Pac-Man-World-20th-Anniversary-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی بیستمین سالگرد جهانی پک من (حجم : 346 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم | بخش ششم | بخش هفتم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Pac Man Pac Man Pac Man Pac Man