این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Pac Man World 20th - بازی پک من بیستمین سالگرد جهانی

بازی محبوب نقطه خوار زرد رنگ باز می گردد. نقطه خوار یکی از بازی های قدیمی و محبوب ترین بازی های اولیه ساخته شده است که هنوز هم با این همه بازی های زیبا و جدید طرفداران خود را دارد. اما این بار سایت نرم افزار دانلود بازی رایگان سرگرمی PacMan را به صورت سه بعدی از نوع Platformer به سبک مدرن به اشتراک عموم گذاشته تا خاطرات این بازی قدیمی با کیفیت مانور و خلاقیت بیشتر زنده شود.

Pac Man World 20th Anniversary PC Game - بازی پک من بیستمین سالگرد جهانی

در حال حاضر شما باید برای یافتن دوستانتان در میان نقطات پنهان در جزیره، فضا و معادن پیچ در پیچ جستجو کنید. در طول راه با دشمنان دیگری برخورد خواهید کرد که باید به ترفند هایی خود را از دسترس آن ها پنهان کنید و با پیدا کردن دکمه ها و کلید برای عبور از آن ها در خروج به قسمت های مختلف را باز کنید. برای بالا رفتن از تپه ها نیاز به قدرت بیشتری دارید که در بازی به صورت پراکنده موجود است، با پیدا کردن آن ها قدرت خود را افزایش می دهید. همچنین با یافتن مناطق مخفی همانند مدل کلاسیک آن بازی پک من هیجان بیشتری پیدا می کند.
بیش از 30 راه مارپیچ در 20 سطح مختلف، جزئیات گرافیکی اضافه شده، توانایی های جدید مانور حرکت، جلوه های صوتی و موزیک پشت زمینه و حفظ استراتژی بازی بر اساس نسخه اصلی همه منتظر شما هستند تا این بازی کامپیوتر را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Pac-Man-World-20th-Anniversary-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی بیستمین سالگرد جهانی پک من (حجم : 346 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم | بخش چهارم | بخش پنجم | بخش ششم | بخش هفتم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
تصویرتصاویر بازی:

Pac Man Pac Man Pac Man Pac Man

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد