این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Nimbuzz 2.0.1 Calls Chat Messagingدانلود نیم باز نرم افزار مسنجر

Nimbuzz نرم افزار مشهوری در زمینه گفتگو، چت و تماس های اینترنتی می باشد. بوسیله نرم افزار دانلود نیمباز شما میتوانید به جمع خانواده بزرگ Nimbuzz بپیوندید تا با دوستان خود به چت و مکالمه اینترنتی رایگان با کیفیت بالا بپردازید. فعال کردن تمامی حساب های کاربری معروف مانند: MSN, Yahoo, Gmail, FaceBook, Twitter و ... چت کردن با دوستان از قابلیت نرم افزار میباشد که میتواند از محدودیت های دسترسی به حساب کاربری از طریق رفتن به سایت های مذکور بکاهد.
نرم افزار نیم باز بصورت رایگان عرضه میشود و مورد استفاده برای سیستم عامل ویندوز و انواع پلتفورم های موبایل است. طبق آمار های بدست آماده بیشترین کاربران دانلود Nimbuzz در قاره آسیا کشور ایران می باشد که این امر نشان دهنده محبوبیت برنامه نیمباز در بین کاربران ایرانی است. برنامه نیم باز با ویژگی های خاصی که در اختیار کاربران قرار میدهد در بین نرم افزار اینترنت بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفت است.
رفتن به چت روم های نیم باز مختلف با قابلیت جستجو در میان روم ها و ایجاد روم و ایجاد گروهی دوستانه برای کنفرانس و فرستادن فایل های صوتی و تصویری بصورت چند رسانه ای با سرعت بالا، گذاشتن عکسی بعنوان آواتار شخصی و یا استفاده از سرویس N-World و ردیابی دوستان بصورت دقیق و رایگان از ویژگی های خاص برنامه دانلود نیم باز میباشد که میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون شما کاربران میتوانید دانلود جدید ترین نسخه Nimbuzz PC را بصورت مستقیم از سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت کنید.

Nimbuzz 2.0.1 Free Calls Chat Messaging - دانلود نیم باز نرم افزار مسنجر کامپیوتر

ویژگی های جدید نرم افزار Nimbuzz

  • نهایت سرعت در برقراری ارتباط
  • قابلیت تماس های ویدئویی در کامپیوتر و آی فون
  • تماس رایگان با کیفیت بالا
  • دارای تلفن بین المللی با هزینه بسیار اندک
  • فعال کردن حساب های VoIP و SIP
  • اتصال به حساب های دیگر شما مانند: یاهو مسنجر، MSN مسنجر، AIM، ICQ، GoogleTalk، فیس بوک، مای اسپیس و Hyves و ... بصورت نمایش لیست همه دوستان شما در یک لیست (قابلیت ویژه)
  • اشتراک گذاری آسان فایل ها با سرعت بالا
  • دارای محیطی ساده با رابط کاربری آسان و بروز رسانی رایگان

دانلوددانلود رایگان نرم افزار مسنجر نیمباز (حجم : 16.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد