این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

TeamViewer Build Final Fullنرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

TeamViewer نرم افزاری ساده و سریع در زمینه ریموت کنترل از راه دور، انتقال فایل و به اشتراک گذاری دسکتاپ می باشد که در سایت دانلود نرم افزار رایگان به اشتراک دانلود گذاشته شده است. برای اتصال به کامپیوتر از راه دور دیگر تنها کافیست دانلود TeamViewer را در هر دو کامپیوتر اجرا کنید و از امکانات فوق العاده آن بهره ببرید.
با اولین شروع این نرم افزار در هر دو کامپیوتر شناسه ای به صورت اتوماتیک ایجاد می شود. شناسه ی کامپیوتر مقصد را که می خواهید به کامپیوتر او وصل شوید وارد نمایید و بلافاصله با ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید. هزاران کاربر در سراسر جهان از ابزار استاندارد TeamViewer 6 برای پشتیبانی و کمک به مردم در مکان های دور استفاده می کنند.
این نرم افزار شبکه همچنین می تواند برای انجام سخنرانی های مطمئن و با امنیت بالا نیز استفاده شود. این نرم افزار برای استفاده های خصوصی کاملا رایگان می باشد. نرم افزار TeamViewer شامل همه ی ماژول ها در یک بسته بندی ساده و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

TeamViewer 6.0 Build 11052 Final Full - نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور

خصیصه های نرم افزار TeamViewer 6

  • قابل استفاده در سرور هایی که هیچ گونه مراقبتی از آنها نمی شود.اجازده دادن برای انتقال و کپی کردن فایل به دوست خود. دارای بالاتری استانداردهای امنیتی کنترل از راه دور کامپیوتر در هر نقطه ای بر روی اینترنت سازگاری با دیوار آتش firewall سازگاری با انواع برنامه های کاربردی

دانلوددانلود رایگان نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ (حجم : 7.3 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد