این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

VSO Blu-ray Converter Ultimateنرم افزار تبدیل بلو-ری قدرتمند

نرم افزار Blu-ray Converter یک نرم افزار تبدیل بلو ری عالی می باشد که از سایت دانلود نرم افزار رایگان منتشر شده است. این نرم افزار می تواند ویدئو ها بلو-ری و یا فیلم های اچ-دی را به ویدئو دی وی دی تبدیل کند. این نرم افزار همچنین از فرمت های ویدئویی اکثر دستگاه های محبوب همچون: DVD دی وی دی های خانگی، آیفون، آی پد، ایکس باکس و PS3 نیز پشتیبانی می کند.
بعد از اینکه شما فایل مورد نظر خود را جهت تبدیل کردن فرمت آن در نرم افزار وارد کنید، نرم افزار نوع فایل ویدئویی شما را پیدا خواهد کرد. سپس محتوا توسط این برنامه تجزیه و تحلیل و بررسی می شود و شما می توانید آهنگ ها یا زیر نویس های مورد نظر خود را برای افزودن به ویدئو خود انتخاب کنید. اگر شما از زیر نویس فایل های دی وی دی استفاده کنید میتوانید بر روی آنها کد گذاری نیز انجام دهید و همچنین آنها را مخفی کنید و یا از راه دور کنترل نمایید. و اگر شما از زیر نویس دیگر دستگاه ها استفاده کنید خود نرم افزار به طور مستقیم بر روی آنها کدگذاری سخت و دشواری را انجام خواهد داد.

VSO Blu-ray Converter Ultimate 1.2.1.13 Portable - نرم افزار تبدیل بلو ری قدرتمند

در قدم های بعدی نیز شما میتوانید کارهای متفاوتی را بر روی فایل های خود انجام دهید از جمله ی آنها می توان به تعیین حداکثر حجم فایلی که تبدیل خواهد شد و همچنین انتخاب یک قالب برای منوی ویدئو های دی وی دی اشاره کرد. این نرم افزار تبدیل همچنین این قابلیت را دارد که بعد از اتمام مراحل تبدیل ویدئوی مورد نظر شما را برایتان رایت کند. البته برای اینکار باید تنظیمات لازم را از قبل انجام دهید. همچنین شما میتوانید این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که بعد از اتمام مراحل خود به صورت اتوماتیک وار کامپیوترتان را خاموش کند و یا به صورت هایبرنیت درآورد.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تبدیل بلو ری (حجم : 18.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد