این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

این همه دانلــــــــــــــود

دانلود برای من . برای تو . برای همه

Airborne Troops PC Game - بازی جنگی نیروهای هوایی

بازی هایی از نوع بازی جنگی یکی از محبوب ترین بازی های رایانه ای هستند که دلیل آن نیز وجود هیجان و درگیر بودن کاربر در تمام مراحل بازیست. بازی زیبای Airborne Troops که امروز می خواهیم در وب سایت نرم افزار دانلود رایگان به شما عزیزان معرفی نماییم یکی از گیم های محبوب در سری بازی جنگی می باشد. سبک این بازی اکشن - تاریخی می باشد و با یک روایت تاریخی شما را به جنگی بزرگ دعوت می کند. شما در این بازی کامپیوتری در جنگ جهانی حضور دارید و به عنوان چتر باز آمریکا وارد بازی نیروهای هوایی می شوید.
با دانلود بازی خواهید دید که بازی نیروهای هوایی از آنجایی آغاز خواهد شد که شما 48 ساعت قبل از حمله در پشت خط دشمن هستید و شما که نامتان در این PC Game جان ولش (John Welsh) می باشد باید برای موفقیت در حمله، ماموریت های بسیار مهم را تکمیل کنید تا هنگام جنگ بتوانید همه چیز را به نفع خود تمام کنید. در بازی نیروهای هوایی Airborne Troops ، استراتژی و فکر تاثیر مهمی در موفقیت شما دارد و شما می بایست مانند یک فرمانده جنگی نیروهای خود را نیز خوب سازماندهی کنید تا در جنگ با دشمن پیروز باشید. بازی جنگی نیروهای هوایی که یک بازی کامپیوتری می باشد با وجود حجم پایین از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. امیدواریم با دانلود بازی جنگی نیروهای هوایی بتوانید نهایت لذت را ببرید و نهایت خلاقیت خود را در این بازی اکشن به کار ببندید.

Airborne Troops PC Game - بازی جنگی نیروهای هوایی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 98/ME/2000/XP
  • پردازنده: Pentium III 1GHz
  • رم: 256 مگابایت
  • کارت گرافیک: 64 مگابایت
  • میزان فضای خالی هارد: 2 گیگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9 یا بالاتر

توجه : شما باید تمامی بخش ها را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل Airborne-Troops-PC-Game-www.fdl.ir.part1.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

دانلوددانلود رایگان بازی جنگی نیروهای هوایی (حجم : 143 مگابایت)

دانلود بخش اول | بخش دوم | بخش سوم

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد